onsdag den 4. maj 2011

På standby

Forårets levering af hardware er nu overstået, og den store reinstallering og optælling er efterhånden også færdig. Alle har haft mulighed for at få supportbesøg, og vi har da også været rundt de fleste steder, således at arbejdet har kunnet koncentreres og det dermed er overstået. I den forbindelse vil jeg gerne påpege det altid er en fornøjelse at komme rundt, idet vi altid bliver tager så pænt imod og vores hjælp er værdsat. Noget jeg kommer til at savne det næste stykke tid, da jeg fra nu af vil være sygemeldt et godt stykke frem i tiden, sansynligvis til efter sommerferien. Min fod har "gjort knuder" nu over et stykke tid, og derfor er jeg indlagt og opereret, hvilket forhåbentligt mindsker de smerter jeg har haft. Men jeg ser frem til atter at blive mobil og derved komme rundt og assistere jer alle på skolerne, og også fra CPU. Så til da, ha' et forrygende forår og en god sommer.
Mange hilsner fra Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar